Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
Today I came across a map I have never seen before, looking somewhat like the one next to the last picture in your screenshots. It had a large building on one side with two automated turrets on the roof (maybe those are randomly generated?) and what might have been a broad road roughly in the middle of the map. I'm saying "might" as there was just a large blank white space that could not be crossed - missing tiles/textures obviously - so I had to move my squad around. I've never seen this map before, nor did I have this issue with any others maps before. I have a couple of other mods that change gameplay, enemies etc. but I don't think any of those add maps, so perhaps you could check?
With how different the maps are from what the rest of XCOM 2 maps, I'm not surprised the RNG for map generation got a little confused
No crates spawned on the map to extract so I failed the mission. Also FPS was appalling, I assume because of the crates problem.
I've edited XComPlots.ini to remove the SupplyExtraction Objective Tags for that plot.