Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Expect to see this in the next update. :)
I'm also planning on replacing the old SGG pickup system with a system similar to the actual gravity gun's source code.
I did think about adding that, but unfortunately I didn't have the time to.
Intentionally did that, nevertheless I can try to edit the vaporize system, and hopefully not use the think hook.
i was kinda sad when i found out it didn't work
EDIT: I have access to my main PC now!
I guess I can try to figure it out and make it work.
It's already a feature.
scgg_allow_others
I actually wanted to add that before, but it resulted in massive duplication bugs where you could drop a lot of gravity guns everywhere so I had to shelve the idea.
Sure, as soon as I get access to my main PC.
EDIT: Done, convar's name is scgg_affect_players.