ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Expect to see this in the next update. :)
I'm also planning on replacing the old SGG pickup system with a system similar to the actual gravity gun's source code.
I did think about adding that, but unfortunately I didn't have the time to.
Intentionally did that, nevertheless I can try to edit the vaporize system, and hopefully not use the think hook.
i was kinda sad when i found out it didn't work
EDIT: I have access to my main PC now!
I guess I can try to figure it out and make it work.
It's already a feature.
scgg_allow_others
I actually wanted to add that before, but it resulted in massive duplication bugs where you could drop a lot of gravity guns everywhere so I had to shelve the idea.
Sure, as soon as I get access to my main PC.
EDIT: Done, convar's name is scgg_affect_players.