Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
I suppose that second map load is related to mapchange trigger for previous map. I wonder if small amount of people meeting this bug, i thought this is gamebreaking in 100% case...
I think there is a problem with changelevel triggers placement and your positioning right after level change - it looks like correct door is at your back. Try to use NOCLIP after level change, then go a bit out of this room - and go around the changelevel trigger to opposite door - it should be at its place.
Changelevel trigger is placed roughly from the red doors to opposite wall - you can see it after sv_cheats 1 and showtriggers_toggle in console