Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
I suppose that second map load is related to mapchange trigger for previous map. I wonder if small amount of people meeting this bug, i thought this is gamebreaking in 100% case...
I think there is a problem with changelevel triggers placement and your positioning right after level change - it looks like correct door is at your back. Try to use NOCLIP after level change, then go a bit out of this room - and go around the changelevel trigger to opposite door - it should be at its place.
Changelevel trigger is placed roughly from the red doors to opposite wall - you can see it after sv_cheats 1 and showtriggers_toggle in console