ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
These lights should give off light
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/profiles/76561198144492000/screenshot/793112506411695152
A ground texture would be nice
1. Understandable, I'll see what I can do.
2. The ground texture is stored as a skybox to reduce lag and framerate problems.
Problem with the Source Engine
If light falls on the displayed skybox, the skybox "consumes" it. There is a ground texture but
the map is so dark (since it is a night map) that you can barely see it.
Thank you for the suggestions.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=1585531208
Maybe this will help you:
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=108176967
The last time I added train sounds people complained that they were too loud. Now I reduced the amount of sounds included.
That [the three "cars"] sounds very weird.
I don't think it would be a good fit and implementing it would take forever.
The lighting will change with the next update.
If you add more "cars" and entities and brushes you will just increase the lag/framedrops, making this map (version of yours) unplayable.
Therefore it is still an original idea.