Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Thanks for the breakdown. :)
All I want to do with this mod is make the following abilities have 6 charges & no cooldown so I can use them on every turn:
;LaunchPlasmaGrenade, AidProtocol, GremlinHeal, GremlinStabalize, RevivalProtocol, Restoration, Bombard, PlasmaBlaster, Shadow, Sting, Banish, RemoteStart, HomingMine, Claymore(Shrapnel), DeadEye, ThrowAxe, HailofBullets, Conceal, RapidFire, Wraith, SkullJack, SkullMine
I have the ability editor ini file at this location:
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\268500\1789085465\Config
I open it with notepad++ & here is an example of the code I am trying to use:
+Abilities = (AbilityName=Restoration, Cooldown=0, Charges=6, FreeAction=true)
But no changes to any ability happen in the game.
Can you see what I am doing wrong?
I think I may not be using the right backend names. Where are the localization files that ID those backend or ini ability names?
Thanks Man