Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Thanks for the breakdown. :)
All I want to do with this mod is make the following abilities have 6 charges & no cooldown so I can use them on every turn:
;LaunchPlasmaGrenade, AidProtocol, GremlinHeal, GremlinStabalize, RevivalProtocol, Restoration, Bombard, PlasmaBlaster, Shadow, Sting, Banish, RemoteStart, HomingMine, Claymore(Shrapnel), DeadEye, ThrowAxe, HailofBullets, Conceal, RapidFire, Wraith, SkullJack, SkullMine
I have the ability editor ini file at this location:
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\268500\1789085465\Config
I open it with notepad++ & here is an example of the code I am trying to use:
+Abilities = (AbilityName=Restoration, Cooldown=0, Charges=6, FreeAction=true)
But no changes to any ability happen in the game.
Can you see what I am doing wrong?
I think I may not be using the right backend names. Where are the localization files that ID those backend or ini ability names?
Thanks Man