Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Thanks for the breakdown. :)
All I want to do with this mod is make the following abilities have 6 charges & no cooldown so I can use them on every turn:
;LaunchPlasmaGrenade, AidProtocol, GremlinHeal, GremlinStabalize, RevivalProtocol, Restoration, Bombard, PlasmaBlaster, Shadow, Sting, Banish, RemoteStart, HomingMine, Claymore(Shrapnel), DeadEye, ThrowAxe, HailofBullets, Conceal, RapidFire, Wraith, SkullJack, SkullMine
I have the ability editor ini file at this location:
D:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\268500\1789085465\Config
I open it with notepad++ & here is an example of the code I am trying to use:
+Abilities = (AbilityName=Restoration, Cooldown=0, Charges=6, FreeAction=true)
But no changes to any ability happen in the game.
Can you see what I am doing wrong?
I think I may not be using the right backend names. Where are the localization files that ID those backend or ini ability names?
Thanks Man