Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
Some loot is randomised in the drn_fnc_Escape_OnSpawnGeneralSoldierUnit function (line 47 Scripts/Escape/Functions.sqf).
If you want to change what the dead guard carries he's created and outfitted on line 582 of ServerInitialization.sqf.
We're still in the process of rewriting a lot of the code and full kit customisation hasn't been finished yet. Eventually it'll be much simpler to go about changing the loadouts and gear available.
Chains has created a version with different weapons[forums.bistudio.com] that you can check out if you want to see how he did it.