Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
But in the Storage1 folder are no .xml files. The only place with those files is the "db" folder in the Mission folder.
But how am i supposed to delete those if i have to copy the types from the doc folder into the types.xml to have those zombies at all? Or should all types & spawntypes be put into the "cfgspawnabletypes" file located in the main mission folder. Tried both but can't get the Erapulsar Zombies to work.
My Server is running Deere Isle but i guess that makes no difference. I've only standard zombies spawning. And yes i've copied the key file and i've added the @Erapulsar_Zombies
Would appreaciate a more detailed instruction. I've so many mods on my server but i can't get this one to work :(