DayZ
Erapulsar_Zombies
 このトピックはピン留めされているので、おそらく重要です
atonce  [開発者] 2019年8月20日 13時22分
Cерверные файлы / Tutorial and Server Files
Что бы инициализировать зомби на карте, надо...
Скачать мод и найти внутри папочку DOC с информацией


Зайти в папку Storage1 , удалить из этой папки Types.xml и Events.xml. ВАЖНО - НЕ ТРОГАЙТЕ ДРУГИЕ ФАЙЛЫ!

Далее в зависимости от варианта установки, вам нужно скопировать код из файлов в папке Tutorial мода в свои файлы сервера.
Менять ничего в файлах Tutorial не нужно, вы можете изменить параметр dmin в файле Events , это увеличит кол-во зомби на карте.


=============English Tute================

To initialize the zombies on the map, you need ...
Download the mod and find information in the DOC folder


Go to the Storage1 folder, delete Types.xml and Events.xml from this folder. IMPORTANT - DO NOT TOUCH OTHER FILES!

Further, depending on the installation option, you need to copy the code from the files in the Tutorial folder of the mod into your server files.
You don’t need to change anything in the Tutorial files, you can change the dmin parameter in the Events file, this will increase the number of zombies on the map.
最近の変更はatonceが行いました; 2021年8月30日 16時28分
< >
1-13 / 13 のコメントを表示
Тебе нужно что?
atonce  [開発者] 2019年8月20日 15時49分 
Я в процессе написания инструкции, так же она находится внутри моего мода.
cfgrandompreset, cfgspawnabletypes должны быть в моде?
in the installation folder there are no file types etc ... or the names of the new zombies
Привет, у тебя зомби имеют протект головы? Или они по урону как ванильные?
Прикол
Внутри нет папки DOC. Где взять types и events?
atonce  [開発者] 2021年12月29日 0時53分 
В описании ссылка на обновляемые файлы настреок
hi, you write: "Go to the Storage1 folder, delete Types.xml and Events.xml from this folder. IMPORTANT - DO NOT TOUCH OTHER FILES!"

But in the Storage1 folder are no .xml files. The only place with those files is the "db" folder in the Mission folder.

But how am i supposed to delete those if i have to copy the types from the doc folder into the types.xml to have those zombies at all? Or should all types & spawntypes be put into the "cfgspawnabletypes" file located in the main mission folder. Tried both but can't get the Erapulsar Zombies to work.

My Server is running Deere Isle but i guess that makes no difference. I've only standard zombies spawning. And yes i've copied the key file and i've added the @Erapulsar_Zombies

Would appreaciate a more detailed instruction. I've so many mods on my server but i can't get this one to work :(
Mod Installed, but Zombies don't move, just appear and stay still... Any Update??
RbBox 2024年6月3日 11時02分 
Будет ли файлик в котором можно изменять хп зомби?
RbBox 2024年6月15日 17時58分 
Twitch.tv/PaulHarrison_UY の投稿を引用:
Mod Installed, but Zombies don't move, just appear and stay still... Any Update??
How u installed this mod?
< >
1-13 / 13 のコメントを表示
ページ毎: 1530 50