ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
was designed to break a unit first charge, despite killing relatively minimal kills compared to prolonged melee. Also, while I absolutely agree "all" units should stick around till they're down to about 30% or so troops. The way it's done now though, means elite troops lose to vastly inferior troops, simply by fact of numbers. Charging and combat need to be balanced out a bit more so that Elite troops are a viable option over inferior troops, and shock troops regain their uses.
Edit: I changed my mind, I was thinking about how warhammer plays out moral and combat,
units take break tests to flee if they only lose 30% of their regiment in a single combat turn. So for a total war game, if your unit is losing men 3x faster, they should flee, instead of sticking around to the last 30% men. On the other hand, maybe all units should rally sooner, instead of running all the way off the battlefield.