Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
How high is the mobility value on that move?
That true stealth is awful.
Scanning protocol is one use, battle scanner is two uses, incendiary grenades are two uses at best. This thing spams its stealth every single turn.
If it would be stealthy like the assassin, with high mobility but a resonable chance to find it by anything else but consumables it would be fine. But as it stands once spotted it just sidesteps into a bizarro realm of teleportation only to reappear and deal unavoidable damage. And then it starts it all over again.
This is a very cool, with many outstanding designs and ideas, but the chameleon is awful. It should be the ranger chryssalid, but every time I see one I just think: "Oh, its the cheating one, time to savescum." On the mechanical level, the chameleon is just infuriating and I am fairly certain that even the game itself does not properly handle its behaviour.
edit:spelling