Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
How high is the mobility value on that move?
That true stealth is awful.
Scanning protocol is one use, battle scanner is two uses, incendiary grenades are two uses at best. This thing spams its stealth every single turn.
If it would be stealthy like the assassin, with high mobility but a resonable chance to find it by anything else but consumables it would be fine. But as it stands once spotted it just sidesteps into a bizarro realm of teleportation only to reappear and deal unavoidable damage. And then it starts it all over again.
This is a very cool, with many outstanding designs and ideas, but the chameleon is awful. It should be the ranger chryssalid, but every time I see one I just think: "Oh, its the cheating one, time to savescum." On the mechanical level, the chameleon is just infuriating and I am fairly certain that even the game itself does not properly handle its behaviour.
edit:spelling