Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
"Turret tracking ranges max out at 800 meters.
This is not a bug. The maximum tracking range of all vanilla turrets is either 600 or 800 meters, depending on the turret; 800 meters is used as a guide for both design and balance purposes. As of 10th Anniversary Update (SE version 1.250), if vanilla turrets have tracking ranges exceeding 800 meters, you have a mod installed which is increasing them.
DISCLAIMER: The maximum tracking range of any turret can be overridden by locking onto an enemy, then clicking the button Focus Locked Target found in the turret's K-menu. This can be set up on the hotbar using weapon groups. Timer blocks can also be used."