Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
As this will completely change gameplay and the classic RA1 experience
Good idea for a separate mod though. You'd also probably have to create separate 'garrison artwork' for every single building. Which would be a lot of work
So I'd disagree it will completely change gameplay - this will be barely noticeable, I'd say.
But that's exactly the reason why it may be not worth to implement even if this is possible - a lot of work for a feature that is useless in 95% of gameplay.
Of course I'd be happy to see it work, though.
Veterancy though...
Except, we have a map editor.
Also there are some scenarios that this might be fun in.
I was also thinking about veterancy, as well as capturing the oil derrick structures for money...
As for artwork... I don't know about NEEDING seperate artwork, you could just draw pips on it if it has units inside. EDIT: Or add sandbags around it?
Thanks, but I'm pretty sure that doesn't help at all.