Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
Having to code multiple event hooks for what (in my reading) seem to be singular functions in the DLL code might make it hard to maintain the mapping.
Plus, if we do get to the point where we're able to add new units/factions/buildings, having events hard-coded to the current default set of objects will make mod making and logic wiring a lot harder.
Source and SourceMod are a pretty good guide here - a smaller number of hooks, with an expandable and extensible set of parameters which can pass all the needed data and references back and forth, will likely work better here.
I sent a friend request btw, I did a lot of mods and community tooling for Insurgency, I might be able to help a bit on your project.