Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Having to code multiple event hooks for what (in my reading) seem to be singular functions in the DLL code might make it hard to maintain the mapping.
Plus, if we do get to the point where we're able to add new units/factions/buildings, having events hard-coded to the current default set of objects will make mod making and logic wiring a lot harder.
Source and SourceMod are a pretty good guide here - a smaller number of hooks, with an expandable and extensible set of parameters which can pass all the needed data and references back and forth, will likely work better here.
I sent a friend request btw, I did a lot of mods and community tooling for Insurgency, I might be able to help a bit on your project.