Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Having to code multiple event hooks for what (in my reading) seem to be singular functions in the DLL code might make it hard to maintain the mapping.
Plus, if we do get to the point where we're able to add new units/factions/buildings, having events hard-coded to the current default set of objects will make mod making and logic wiring a lot harder.
Source and SourceMod are a pretty good guide here - a smaller number of hooks, with an expandable and extensible set of parameters which can pass all the needed data and references back and forth, will likely work better here.
I sent a friend request btw, I did a lot of mods and community tooling for Insurgency, I might be able to help a bit on your project.