Asenna Steam
kirjaudu sisään
|
kieli
简体中文 (yksinkertaistettu kiina)
繁體中文 (perinteinen kiina)
日本語 (japani)
한국어 (korea)
ไทย (thai)
български (bulgaria)
Čeština (tšekki)
Dansk (tanska)
Deutsch (saksa)
English (englanti)
Español – España (espanja – Espanja)
Español – Latinoamérica (espanja – Lat. Am.)
Ελληνικά (kreikka)
Français (ranska)
Italiano (italia)
Bahasa Indonesia (indonesia)
Magyar (unkari)
Nederlands (hollanti)
Norsk (norja)
Polski (puola)
Português (portugali – Portugali)
Português – Brasil (portugali – Brasilia)
Română (romania)
Русский (venäjä)
Svenska (ruotsi)
Türkçe (turkki)
Tiếng Việt (vietnam)
Українська (ukraina)
Ilmoita käännösongelmasta
BlastPadding, CoveringFire, Deadeye, DeathFromAbove, EverVigilant, Sentinel, HailOfBullets, HoloTargeting, Implacable, Phantom, Shadowstep, Shredder, TacticalRigging, Untouchable, RapidFire, BulletShred, InTheZone
Bonus optional perks from Stormriders;
IRI_Rider_Guard, IRI_Rider_BackToBack, IRI_Rider_Gore
Bonus optional perks from Bstars Perks;
BS_MCDetonate, BS_StrainMind, BS_Unstable, BS_PsionicAtrophy, BS_BattleMeditation, BS_MindOverMatter, BS_MindThief, BS_OpenMind
Additionally 'Phantom' will only cost 5AP, whereas 'BS_MCDetonate' will cost 20AP