Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
BlastPadding, CoveringFire, Deadeye, DeathFromAbove, EverVigilant, Sentinel, HailOfBullets, HoloTargeting, Implacable, Phantom, Shadowstep, Shredder, TacticalRigging, Untouchable, RapidFire, BulletShred, InTheZone
Bonus optional perks from Stormriders;
IRI_Rider_Guard, IRI_Rider_BackToBack, IRI_Rider_Gore
Bonus optional perks from Bstars Perks;
BS_MCDetonate, BS_StrainMind, BS_Unstable, BS_PsionicAtrophy, BS_BattleMeditation, BS_MindOverMatter, BS_MindThief, BS_OpenMind
Additionally 'Phantom' will only cost 5AP, whereas 'BS_MCDetonate' will cost 20AP