Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
Making the leg move with the camera.
Suggestion 2:
Don't know if it's possible to do it but making it compatitible with Gmod Legs 3 or Enhanced Camera etc.
I have been thinking about gmod legs compatability for a while, might add it to the roadmap
Good old SMod Kick sounds, of course.
I would like to use MOUSE3 as the function to use the Radial Bind Menu command (https://steamhost.cn/steamcommunity_com/sharedfiles/filedetails/?id=2391301431), but the Kick has no command set to it. Making me have 2 binds instead of choosing whether i'd like to kick or not.
It doesn't but if you mean on a technical level the fact that it is parented to your viewmodel, that's just how VManip works, will be present in anything including it
Mighty foot engaged is a good example, but it is missing the third person kick animations.