Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
But, with only SFO and the new updated mod on, still no units from your previous mod.
I can play finally :)
Thanks for the awesome mod.
I think the tier 4 Barracks for the dwarfs (Khaz Makaz), and the tier 5 Royal Guard (Grand Oath Hall) disables local recruitment for the Rune Axe Throwers.
I had a tier 3 barracks (Mustering Hall), and a tier 4 Royal Guard (Hall of Oaths) and was able to recruit the Rune Axe Throwers locally. But when I upgraded the buildings to tier 4 and tier 5 respectively, I could no longer recruit Rune Axe Throwers locally, and could only recruit them globally. I managed to test this my loading back a previous save.