Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
But, with only SFO and the new updated mod on, still no units from your previous mod.
I can play finally :)
Thanks for the awesome mod.
I think the tier 4 Barracks for the dwarfs (Khaz Makaz), and the tier 5 Royal Guard (Grand Oath Hall) disables local recruitment for the Rune Axe Throwers.
I had a tier 3 barracks (Mustering Hall), and a tier 4 Royal Guard (Hall of Oaths) and was able to recruit the Rune Axe Throwers locally. But when I upgraded the buildings to tier 4 and tier 5 respectively, I could no longer recruit Rune Axe Throwers locally, and could only recruit them globally. I managed to test this my loading back a previous save.