Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I've seen this issue before on some maps, but the city area seems to have ~50 of those areas.
I'm not sure why that is.
It seems to be causing a lot of lag too.
I quote :
"CAUTION :
In many part of the map (mostly the town), zombies have issues due to navigation overlaping.
Unfortunately, I could not manage to solve this problem because the primary objective is to connect the navigations."
And yes there is a little lag when you are changing from a navigation to another, however most of the lag are due to water quality reflection and details.
However, thank you for your feedback !
(PS : i'm also pretty upset by this issue that destroy a little bit the gameplay in town.)