Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
a safe haven where you can dump families to live peacefully.
no actual function other than storage.
Town outposts get cluttered with new recruits.
Call it Animal Shelter or Zoo. Work like Ranch without the slaughtering part.
Could also make silver base on "animal" skill like Circus
I've tested the medicine outpost and there's no option for the outpost to produce non-medicine drugs such as go-juice and yayo.
What I really meant is a recreational-drug producing outpost.
If you need it asap, then I can suggest open Def Outposts, find field hospital and add similar to existing one ResultOptions, but with name of Thing you want to produce.
Both VFE and Rimatomics have those.