Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
a safe haven where you can dump families to live peacefully.
no actual function other than storage.
Town outposts get cluttered with new recruits.
Call it Animal Shelter or Zoo. Work like Ranch without the slaughtering part.
Could also make silver base on "animal" skill like Circus
I've tested the medicine outpost and there's no option for the outpost to produce non-medicine drugs such as go-juice and yayo.
What I really meant is a recreational-drug producing outpost.
If you need it asap, then I can suggest open Def Outposts, find field hospital and add similar to existing one ResultOptions, but with name of Thing you want to produce.
Both VFE and Rimatomics have those.