Εγκατάσταση Steam
Σύνδεση
|
Γλώσσα
简体中文 (Απλοποιημένα κινεζικά)
繁體中文 (Παραδοσιακά κινεζικά)
日本語 (Ιαπωνικά)
한국어 (Κορεατικά)
ไทย (Ταϊλανδικά)
Български (Βουλγαρικά)
Čeština (Τσεχικά)
Dansk (Δανικά)
Deutsch (Γερμανικά)
English (Αγγλικά)
Español – España (Ισπανικά – Ισπανία)
Español – Latinoamérica (Ισπανικά – Λατινική Αμερική)
Français (Γαλλικά)
Italiano (Ιταλικά)
Bahasa Indonesia (Ινδονησιακά)
Magyar (Ουγγρικά)
Nederlands (Ολλανδικά)
Norsk (Νορβηγικά)
Polski (Πολωνικά)
Português (Πορτογαλικά – Πορτογαλία)
Português – Brasil (Πορτογαλικά – Βραζιλία)
Română (Ρουμανικά)
Русский (Ρωσικά)
Suomi (Φινλανδικά)
Svenska (Σουηδικά)
Türkçe (Τουρκικά)
Tiếng Việt (Βιετναμικά)
Українська (Ουκρανικά)
Αναφορά προβλήματος μετάφρασης
As for your question, the kobolds maturing at a faster rate is intentional, but that is an unfortunate side effect of doing that. I made them mature faster so children born in your fort won't be idle and getting into trouble for as long (which would've been a bigger problem for these kobolds since they have a lot of kids at a time) and because I liked seeing kobolds born in the fort become productive members of the fort before I suffer FPS death or something.
If DF gave more levers to mess with when it came to a creature's age or maturity, I would've pushed them finding love out to an older age.
If you want to modify it, you can go into the "creature_kobolds.txt" file, and CTRL+F for the tags "[BABY:1]" and "[CHILD:4]" - the number indicates the age which they mature past that stage, so kobolds become children at 1 and adults at 4. Just keep in mind it will revert if I update the mod!