Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
As for your question, the kobolds maturing at a faster rate is intentional, but that is an unfortunate side effect of doing that. I made them mature faster so children born in your fort won't be idle and getting into trouble for as long (which would've been a bigger problem for these kobolds since they have a lot of kids at a time) and because I liked seeing kobolds born in the fort become productive members of the fort before I suffer FPS death or something.
If DF gave more levers to mess with when it came to a creature's age or maturity, I would've pushed them finding love out to an older age.
If you want to modify it, you can go into the "creature_kobolds.txt" file, and CTRL+F for the tags "[BABY:1]" and "[CHILD:4]" - the number indicates the age which they mature past that stage, so kobolds become children at 1 and adults at 4. Just keep in mind it will revert if I update the mod!