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AJIN:Demi-Human
Laska 2023년 4월 8일 오전 2시 40분
Solving the problem with suspicious code
The game already has the UnityEngine.AssetBundleModule.dll assembly loaded, so you can just use
Type assetbundle = Type.GetType("UnityEngine.AssetBundle");
instead of loading the assembly, then the mod will no longer have suspicious code.
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전체 댓글 15개 중 1~15개 표시 중
NeitherFishNorCat  [개발자] 2023년 4월 8일 오전 6시 14분 
Thank you!!!
Banana 2023년 4월 8일 오전 8시 30분 
did the owner fix it now?
Laska 2023년 4월 8일 오전 8시 53분 
My pleasure :)
_DeadShot_ 2023년 4월 8일 오전 9시 21분 
I still dont know what to do
soap 2023년 4월 8일 오전 11시 43분 
is it fixed yet
Aidan1234 2023년 4월 10일 오후 5시 07분 
NeitherFishNorCat 님이 먼저 게시:
Thank you!!!
please fix the code, most people probably think this is a virus because of it saying its suspicious and thatll cause people to delete the mod
NeitherFishNorCat  [개발자] 2023년 4월 11일 오전 3시 36분 
@Laska I don't know why, but this method does not work. Sorry for my poor programming skills, can you explain it in more detail
Laska 2023년 4월 11일 오후 12시 35분 
@NeitherFishNorCat Sorry, I should have checked better. In general, UnityEngine.AssetBundle is loaded into the game, but its type cannot be obtained. I have no idea why. :steamsad:
korgill 2023년 5월 5일 오후 3시 26분 
i think its reject suspicious mods can you guys check?
(reject suspicious mods is in settings)
korgill 님이 마지막으로 수정; 2023년 5월 5일 오후 3시 28분
zhenyao07 2023년 6월 29일 오전 7시 30분 
will something bad happen to my pc of i download
nixnetify 2023년 7월 6일 오후 12시 03분 
u are a saint among men
vinitixi 2023년 8월 2일 오전 9시 52분 
so do i just go in the code of the mod and replace it with this i don't get it and to have to do it
096 2023년 8월 13일 오전 7시 55분 
where do i type "Type assetbundle = Type.GetType("UnityEngine.AssetBundle");"
BirdGamin 2023년 9월 4일 오후 4시 45분 
dawg where do i type this
Wiltched 2023년 10월 12일 오후 11시 01분 
Laska 님이 먼저 게시:
My pleasure :)
yo why tf is the russian music play when i spawn them
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