Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
______________________________
Level ... Energy Cannon
Weapon Fires High Energy Ball that bounces off surfaces and Penetrates enemy players
Ball Ramps up in damage By 130% per enemy Stops at the third enemy Lighting them on fire
1st 30 > 69 > 108
-50% after burn damage
Infinite ammo (like bison or other futuristic weapons ect.)
-25% slower deploy speed
+30% flare speed, flares have no arc
+50% damage
+Infinite ammo (similar to other energy weapons
-80% damage to buildings (similar to other energy weapons)
-No bonus to enemies on fire
+ 20% chance to inflict after burn
+ +20% clip size (30 rounds)
+ mini crits on head shot
+ +15% damage bonus
+ damage increases orb meter
+ when orb meter is full, right click to blast a large orb that disintigrates enemy players upon contact. (takes half health from ubered players.)
+/- pyro secondary, not sniper
- 1 spare magazine on spawn.
- 2 full spare magazine capacity.
- 20% less damage if target has after burn.
- takes a whole magazine of successful shots in order to fill orb meter.
- 50% valve will add it to the game.
[+] Fires in bursts of 3
[-] Minicrits burning targets (as opposed to Crits)
Level 70 Plasma gun
Slot: Secondary (Pyro and Sniper)
+ Primary Fire: Shoots an electric projectile instead of shotgun pellets or SMG Rounds.
+ On hit: ignites enemy.
+ Alt fire: applies Jarate effect to the target for 2 to 5 seconds based on distance
+ 100% critical hit vs wet players.
= This weapon will reload automatically when not active.
= Killed enemies suffer a distinctive death by incineration.
- Deals only 20% damage to buildings.
- 50% Slower weapon deploy time.
- No random critical hits.