Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Secondly, Railcannon is in the plans, as mentioned this guy is still pretty early in development. I'll get to it, just bear with me on the time.
In regards to spammable projectiles, the Marksman shot was designed to be somewhat similar to Megaman's jab in Smash, it's fast, low damage and low hitstun. You'll notice you don't really get much off of a Marksman shot.
Piercer, on the other hand, is a f9 startup iirc
Other than that, I'm talking to a lot of other mod developers to tweak the balance as I go, so your friend can rest assured that the projectile abuse is something that is being actively taken into consideration. V1 is meant to have good projectiles, he's a hit and run sorta semi-zoner. But of course I'm gonna be keeping an eye to make sure they aren't ♥♥♥♥♥♥♥♥ either.