Steam installieren
Anmelden
|
Sprache
简体中文 (Vereinfachtes Chinesisch)
繁體中文 (Traditionelles Chinesisch)
日本語 (Japanisch)
한국어 (Koreanisch)
ไทย (Thai)
Български (Bulgarisch)
Čeština (Tschechisch)
Dansk (Dänisch)
English (Englisch)
Español – España (Spanisch – Spanien)
Español – Latinoamérica (Lateinamerikanisches Spanisch)
Ελληνικά (Griechisch)
Français (Französisch)
Italiano (Italienisch)
Bahasa Indonesia (Indonesisch)
Magyar (Ungarisch)
Nederlands (Niederländisch)
Norsk (Norwegisch)
Polski (Polnisch)
Português – Portugal (Portugiesisch – Portugal)
Português – Brasil (Portugiesisch – Brasilien)
Română (Rumänisch)
Русский (Russisch)
Suomi (Finnisch)
Svenska (Schwedisch)
Türkçe (Türkisch)
Tiếng Việt (Vietnamesisch)
Українська (Ukrainisch)
Ein Übersetzungsproblem melden
Keep in mind that players can still set the selected value to -1 via the unbind button. Your mod must be able to handle that case.
The reasoning being "if CONFIG.KEY_BIND then do something" or "local KEY_BIND = CONFIG.KEY_BIND or KEY_B". I know "if CONFIG.KEYBIND >= 0" is the same but it doesnt match my other CONFIG logic (false is always do nothing or resort to a default).
Though I didn't mean for it to be false instead of -1, only if a false/nil option is present. But if it causes too much of an issue thats fine as well.