Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
Keep in mind that players can still set the selected value to -1 via the unbind button. Your mod must be able to handle that case.
The reasoning being "if CONFIG.KEY_BIND then do something" or "local KEY_BIND = CONFIG.KEY_BIND or KEY_B". I know "if CONFIG.KEYBIND >= 0" is the same but it doesnt match my other CONFIG logic (false is always do nothing or resort to a default).
Though I didn't mean for it to be false instead of -1, only if a false/nil option is present. But if it causes too much of an issue thats fine as well.