Nainstalovat Steam
přihlásit se
|
jazyk
简体中文 (Zjednodušená čínština)
繁體中文 (Tradiční čínština)
日本語 (Japonština)
한국어 (Korejština)
ไทย (Thajština)
български (Bulharština)
Dansk (Dánština)
Deutsch (Němčina)
English (Angličtina)
Español-España (Evropská španělština)
Español-Latinoamérica (Latin. španělština)
Ελληνικά (Řečtina)
Français (Francouzština)
Italiano (Italština)
Bahasa Indonesia (Indonéština)
Magyar (Maďarština)
Nederlands (Nizozemština)
Norsk (Norština)
Polski (Polština)
Português (Evropská portugalština)
Português-Brasil (Brazilská portugalština)
Română (Rumunština)
Русский (Ruština)
Suomi (Finština)
Svenska (Švédština)
Türkçe (Turečtina)
Tiếng Việt (Vietnamština)
Українська (Ukrajinština)
Nahlásit problém s překladem
{"GBlood":{"PHYS/Cohesion":0.45,"PHYS/Viscosity":1.0,"PHYS/Collision Distance":1.0,"CUST/Author":"Andrey_King26","PHYS/Radius":1.0,"VISL/Color":[210.0,30.0,30.0,150.0],"CUST/Master Reset":true,"PHYS/Gravity":-9.81,"PHYS/Adhesion":0.15,"PHYS/Fluid Rest Distance":0.55,"INTC/Reaction Forces":true,"PHYS/Surface Tension":0.0,"VISL/Reflectance":1.333}}
THIS one is so good. Too realistic to the point where it looks gross, like ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ man. Impressive.
Personally, I increased the fluid radius to 1.6 so to make it more efficient. 1 radius is too expensive, reaching 40 thousand particles average for just one kill, compared to 10K for my number.
I upped the radius to 2.0 and it's more efficient at 7K per kill but it's starting to look a bit less realistic. I'd say my previous 1.6 is the sweet spot.