Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
{"GBlood":{"PHYS/Cohesion":0.45,"PHYS/Viscosity":1.0,"PHYS/Collision Distance":1.0,"CUST/Author":"Andrey_King26","PHYS/Radius":1.0,"VISL/Color":[210.0,30.0,30.0,150.0],"CUST/Master Reset":true,"PHYS/Gravity":-9.81,"PHYS/Adhesion":0.15,"PHYS/Fluid Rest Distance":0.55,"INTC/Reaction Forces":true,"PHYS/Surface Tension":0.0,"VISL/Reflectance":1.333}}
THIS one is so good. Too realistic to the point where it looks gross, like ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ man. Impressive.
Personally, I increased the fluid radius to 1.6 so to make it more efficient. 1 radius is too expensive, reaching 40 thousand particles average for just one kill, compared to 10K for my number.
I upped the radius to 2.0 and it's more efficient at 7K per kill but it's starting to look a bit less realistic. I'd say my previous 1.6 is the sweet spot.