Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
{"GBlood":{"PHYS/Cohesion":0.45,"PHYS/Viscosity":1.0,"PHYS/Collision Distance":1.0,"CUST/Author":"Andrey_King26","PHYS/Radius":1.0,"VISL/Color":[210.0,30.0,30.0,150.0],"CUST/Master Reset":true,"PHYS/Gravity":-9.81,"PHYS/Adhesion":0.15,"PHYS/Fluid Rest Distance":0.55,"INTC/Reaction Forces":true,"PHYS/Surface Tension":0.0,"VISL/Reflectance":1.333}}
THIS one is so good. Too realistic to the point where it looks gross, like ♥♥♥♥♥♥♥♥♥ man. Impressive.
Personally, I increased the fluid radius to 1.6 so to make it more efficient. 1 radius is too expensive, reaching 40 thousand particles average for just one kill, compared to 10K for my number.
I upped the radius to 2.0 and it's more efficient at 7K per kill but it's starting to look a bit less realistic. I'd say my previous 1.6 is the sweet spot.