Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
I see a lot of comments about "there are a lot of guns". I will say this again here, as it has been said in comments as well. This uses your existing loot settings. Example: if you have the settings set to Common(or higher for guns/ammo), it will increase the chance of ANYTHING I do in this mod to spawn a gun(or ammo, cartons of ammo, etc).
Replace everything I said with cigs/lighters as well. I'm giving the chance to roll another item in select locations.
It's also worth noting, that B42 is still very much being developed. I can't change what Indie Stone decides to do. I'll leave the mod as is, upon release, I will test it all again and balance as needed.
Hope this makes sense, and of course, I appreciate the support/subscribers!