Zainstaluj Steam
zaloguj się
|
język
简体中文 (chiński uproszczony)
繁體中文 (chiński tradycyjny)
日本語 (japoński)
한국어 (koreański)
ไทย (tajski)
български (bułgarski)
Čeština (czeski)
Dansk (duński)
Deutsch (niemiecki)
English (angielski)
Español – España (hiszpański)
Español – Latinoamérica (hiszpański latynoamerykański)
Ελληνικά (grecki)
Français (francuski)
Italiano (włoski)
Bahasa Indonesia (indonezyjski)
Magyar (węgierski)
Nederlands (niderlandzki)
Norsk (norweski)
Português (portugalski – Portugalia)
Português – Brasil (portugalski brazylijski)
Română (rumuński)
Русский (rosyjski)
Suomi (fiński)
Svenska (szwedzki)
Türkçe (turecki)
Tiếng Việt (wietnamski)
Українська (ukraiński)
Zgłoś problem z tłumaczeniem
in regards to the omnidirectional nature. im planning on making it like the cooling mods where you can only put 1 or 2 on but to simulate an armored turret effect. while its not OUTside the ship. have it so it is in effect deployed on top of this ship giving 360 degree arc. i did find it to be powerful vs size 1 ships but with zero penetration was struggeling to do much with a 4 hex weapon on a size 500 hull.
VariableTimed(Reload, 0) SHOULD cause all instances of that weapon to fire simultaneously. The missile-related effectors have a more random firing system, where they fire in a more staggered nature.