Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
in regards to the omnidirectional nature. im planning on making it like the cooling mods where you can only put 1 or 2 on but to simulate an armored turret effect. while its not OUTside the ship. have it so it is in effect deployed on top of this ship giving 360 degree arc. i did find it to be powerful vs size 1 ships but with zero penetration was struggeling to do much with a 4 hex weapon on a size 500 hull.
VariableTimed(Reload, 0) SHOULD cause all instances of that weapon to fire simultaneously. The missile-related effectors have a more random firing system, where they fire in a more staggered nature.