ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
Shotgun:
Pros:
+34% clip size.
+30% firing speed.
Cons:
-25% slower reload time.
-15% pellets per bullet.
Melee is an instantaneous melee attack which does 75 damage.
Stats (ver. 2)
Shotgun:
Pros:
+30% more accurate.
+15% reduction in push force taken from damage.
+35% damage to buildings.
Cons:
-30% damage penalty.
+15% fire damage vulnerability on wearer.
-25% max secondary ammo on wearer.
Stats for Secondary:
(+) Works like normal shotgun
(-) -Clip size ( 4/32 )
Melee:
(+) On kill: +1 clipsize (airstrike style)
(+) +25% Damage
(-) -50% slower weapon switch
+ Alt-Fire: to perform a Melee swing attack
- Disables your Melee Weapon.
I said the exact same thing. R00d. *crai*
+20% fire and attack speed (from axe and shotgun)
-15% shot and swing damage
The more you kill with the melee portion, the bloodier the Axe portion itself gets, the larger your clip is. So, it's a bit of a risk/reward system. Plus it would look cool.
Pros:
Alt fire is a melee attack
On Melee hit: causes bleed for 6 seconds.
Primary fire does mini-crits to bleeding enemies
Cons:
Cannot equip melee weapon (occupies secondary and primary & melee slots)
Deals 50% less melee damage.