Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
Shotgun:
Pros:
+34% clip size.
+30% firing speed.
Cons:
-25% slower reload time.
-15% pellets per bullet.
Melee is an instantaneous melee attack which does 75 damage.
Stats (ver. 2)
Shotgun:
Pros:
+30% more accurate.
+15% reduction in push force taken from damage.
+35% damage to buildings.
Cons:
-30% damage penalty.
+15% fire damage vulnerability on wearer.
-25% max secondary ammo on wearer.
Stats for Secondary:
(+) Works like normal shotgun
(-) -Clip size ( 4/32 )
Melee:
(+) On kill: +1 clipsize (airstrike style)
(+) +25% Damage
(-) -50% slower weapon switch
+ Alt-Fire: to perform a Melee swing attack
- Disables your Melee Weapon.
I said the exact same thing. R00d. *crai*
+20% fire and attack speed (from axe and shotgun)
-15% shot and swing damage
The more you kill with the melee portion, the bloodier the Axe portion itself gets, the larger your clip is. So, it's a bit of a risk/reward system. Plus it would look cool.
Pros:
Alt fire is a melee attack
On Melee hit: causes bleed for 6 seconds.
Primary fire does mini-crits to bleeding enemies
Cons:
Cannot equip melee weapon (occupies secondary and primary & melee slots)
Deals 50% less melee damage.