Instalează Steam
conectare
|
limbă
简体中文 (chineză simplificată)
繁體中文 (chineză tradițională)
日本語 (japoneză)
한국어 (coreeană)
ไทย (thailandeză)
български (bulgară)
Čeština (cehă)
Dansk (daneză)
Deutsch (germană)
English (engleză)
Español - España (spaniolă - Spania)
Español - Latinoamérica (spaniolă - America Latină)
Ελληνικά (greacă)
Français (franceză)
Italiano (italiană)
Bahasa Indonesia (indoneziană)
Magyar (maghiară)
Nederlands (neerlandeză)
Norsk (norvegiană)
Polski (poloneză)
Português (portugheză - Portugalia)
Português - Brasil (portugheză - Brazilia)
Русский (rusă)
Suomi (finlandeză)
Svenska (suedeză)
Türkçe (turcă)
Tiếng Việt (vietnameză)
Українська (ucraineană)
Raportează o problemă de traducere
I going to disagree with you on that ⎛⎝NekreS⎠⎞.
OverrideNamedEngramEntries=(EngramClassName="EngramEntry_MonkeyMazeROT_C",EngramHidden=True,EngramPointsCost=6,EngramLevelRequirement=25,RemoveEngramPreReq=False)
Do we need to write each line in that format in order to remove the CS engrams?
Please help if you can, I don't want to lose the already built CS structures on my server but I do want to hide all of the engrams for new players who may use them.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/filedetails/discussion/536214294/353915309349041466/