Установить Steam
войти
|
язык
简体中文 (упрощенный китайский)
繁體中文 (традиционный китайский)
日本語 (японский)
한국어 (корейский)
ไทย (тайский)
Български (болгарский)
Čeština (чешский)
Dansk (датский)
Deutsch (немецкий)
English (английский)
Español - España (испанский — Испания)
Español - Latinoamérica (испанский — Латинская Америка)
Ελληνικά (греческий)
Français (французский)
Italiano (итальянский)
Bahasa Indonesia (индонезийский)
Magyar (венгерский)
Nederlands (нидерландский)
Norsk (норвежский)
Polski (польский)
Português (португальский — Португалия)
Português-Brasil (португальский — Бразилия)
Română (румынский)
Suomi (финский)
Svenska (шведский)
Türkçe (турецкий)
Tiếng Việt (вьетнамский)
Українська (украинский)
Сообщить о проблеме с переводом
I going to disagree with you on that ⎛⎝NekreS⎠⎞.
OverrideNamedEngramEntries=(EngramClassName="EngramEntry_MonkeyMazeROT_C",EngramHidden=True,EngramPointsCost=6,EngramLevelRequirement=25,RemoveEngramPreReq=False)
Do we need to write each line in that format in order to remove the CS engrams?
Please help if you can, I don't want to lose the already built CS structures on my server but I do want to hide all of the engrams for new players who may use them.
https://steamhost.cn/steamcommunity_com/workshop/filedetails/discussion/536214294/353915309349041466/