ติดตั้ง Steam
เข้าสู่ระบบ
|
ภาษา
简体中文 (จีนตัวย่อ)
繁體中文 (จีนตัวเต็ม)
日本語 (ญี่ปุ่น)
한국어 (เกาหลี)
български (บัลแกเรีย)
Čeština (เช็ก)
Dansk (เดนมาร์ก)
Deutsch (เยอรมัน)
English (อังกฤษ)
Español - España (สเปน)
Español - Latinoamérica (สเปน - ลาตินอเมริกา)
Ελληνικά (กรีก)
Français (ฝรั่งเศส)
Italiano (อิตาลี)
Bahasa Indonesia (อินโดนีเซีย)
Magyar (ฮังการี)
Nederlands (ดัตช์)
Norsk (นอร์เวย์)
Polski (โปแลนด์)
Português (โปรตุเกส - โปรตุเกส)
Português - Brasil (โปรตุเกส - บราซิล)
Română (โรมาเนีย)
Русский (รัสเซีย)
Suomi (ฟินแลนด์)
Svenska (สวีเดน)
Türkçe (ตุรกี)
Tiếng Việt (เวียดนาม)
Українська (ยูเครน)
รายงานปัญหาเกี่ยวกับการแปลภาษา
- Companions should have their pathfinding fixed.
- Attack animations changed to look more realistic.
- Attack ranges and triggers corrected.
- Small fix for companion models from floating above the ground.
- Small fixes to dogeh's animations.
- Pet inventory title now shows the pet's name.
- Possible fix for companions not responding or dying when master logout for long time.
- Craft cost for number of jerky reduced from 5 to 3 now.
- Wolfey damage slightly decreased from 10 to 8.
- Companions now drop their item bags directly at master's feet if they die/unwhistle.
- Mod can now also work with any other core mods that replace the player.
- Stopped Dogeh and Wolfey from howling when master logs out.
- All companion weight carrying capacity halved. due to request.
- Better fix for ensuring companions wont duplicate after restarts.
- Cache sparkles redesigned.
- Fixes a possible crash issue if two whistles are blown at same time.
- Fixes for companions attack range too short making them circle the target.
- Fix for dodorexy's carried on shoulder animation to look better.
- Companions now have collision instead, due to the fix.
- Dog's slow ability increased from 5 to 8 secs.
- Few other improvements.