Інсталювати Steam
увійти
|
мова
简体中文 (спрощена китайська)
繁體中文 (традиційна китайська)
日本語 (японська)
한국어 (корейська)
ไทย (тайська)
Български (болгарська)
Čeština (чеська)
Dansk (данська)
Deutsch (німецька)
English (англійська)
Español - España (іспанська — Іспанія)
Español - Latinoamérica (іспанська — Латинська Америка)
Ελληνικά (грецька)
Français (французька)
Italiano (італійська)
Bahasa Indonesia (індонезійська)
Magyar (угорська)
Nederlands (нідерландська)
Norsk (норвезька)
Polski (польська)
Português (португальська — Португалія)
Português - Brasil (португальська — Бразилія)
Română (румунська)
Русский (російська)
Suomi (фінська)
Svenska (шведська)
Türkçe (турецька)
Tiếng Việt (в’єтнамська)
Повідомити про проблему з перекладом
- Companions should have their pathfinding fixed.
- Attack animations changed to look more realistic.
- Attack ranges and triggers corrected.
- Small fix for companion models from floating above the ground.
- Small fixes to dogeh's animations.
- Pet inventory title now shows the pet's name.
- Possible fix for companions not responding or dying when master logout for long time.
- Craft cost for number of jerky reduced from 5 to 3 now.
- Wolfey damage slightly decreased from 10 to 8.
- Companions now drop their item bags directly at master's feet if they die/unwhistle.
- Mod can now also work with any other core mods that replace the player.
- Stopped Dogeh and Wolfey from howling when master logs out.
- All companion weight carrying capacity halved. due to request.
- Better fix for ensuring companions wont duplicate after restarts.
- Cache sparkles redesigned.
- Fixes a possible crash issue if two whistles are blown at same time.
- Fixes for companions attack range too short making them circle the target.
- Fix for dodorexy's carried on shoulder animation to look better.
- Companions now have collision instead, due to the fix.
- Dog's slow ability increased from 5 to 8 secs.
- Few other improvements.