Instalar Steam
iniciar sesión
|
idioma
简体中文 (Chino simplificado)
繁體中文 (Chino tradicional)
日本語 (Japonés)
한국어 (Coreano)
ไทย (Tailandés)
български (Búlgaro)
Čeština (Checo)
Dansk (Danés)
Deutsch (Alemán)
English (Inglés)
Español - España
Ελληνικά (Griego)
Français (Francés)
Italiano
Bahasa Indonesia (indonesio)
Magyar (Húngaro)
Nederlands (Holandés)
Norsk (Noruego)
Polski (Polaco)
Português (Portugués de Portugal)
Português - Brasil (Portugués - Brasil)
Română (Rumano)
Русский (Ruso)
Suomi (Finés)
Svenska (Sueco)
Türkçe (Turco)
Tiếng Việt (Vietnamita)
Українська (Ucraniano)
Informar de un error de traducción
Assert failure 'src != INVALID_RESOURCE_HANDLE' at ..\source\game\components\PostProcessorComponent.cpp(30): Trace follows...
I have never seen an error like this...
Already found out it happens when the gamelogic.lua does "SpawnPrefab(savedata.map.prefab)", so when the worlds prefab is spawned. And google brought me to a thread where this problem had sth to do with "resolvefilepath"...
But currently still no clue what exactly is causing it...
https://forums.kleientertainment.com/forums/topic/112241-error-sourcegamecomponentspostprocessorcomponentcpp30-trace-follows/