Installera Steam
logga in
|
språk
简体中文 (förenklad kinesiska)
繁體中文 (traditionell kinesiska)
日本語 (japanska)
한국어 (koreanska)
ไทย (thailändska)
Български (bulgariska)
Čeština (tjeckiska)
Dansk (danska)
Deutsch (tyska)
English (engelska)
Español – España (spanska – Spanien)
Español – Latinoamérica (spanska – Latinamerika)
Ελληνικά (grekiska)
Français (franska)
Italiano (italienska)
Bahasa Indonesia (indonesiska)
Magyar (ungerska)
Nederlands (nederländska)
Norsk (norska)
Polski (polska)
Português (portugisiska – Portugal)
Português – Brasil (portugisiska – Brasilien)
Română (rumänska)
Русский (ryska)
Suomi (finska)
Türkçe (turkiska)
Tiếng Việt (vietnamesiska)
Українська (ukrainska)
Rapportera problem med översättningen
Assert failure 'src != INVALID_RESOURCE_HANDLE' at ..\source\game\components\PostProcessorComponent.cpp(30): Trace follows...
I have never seen an error like this...
Already found out it happens when the gamelogic.lua does "SpawnPrefab(savedata.map.prefab)", so when the worlds prefab is spawned. And google brought me to a thread where this problem had sth to do with "resolvefilepath"...
But currently still no clue what exactly is causing it...
https://forums.kleientertainment.com/forums/topic/112241-error-sourcegamecomponentspostprocessorcomponentcpp30-trace-follows/