Инсталирайте Steam
вход
|
език
Опростен китайски (简体中文)
Традиционен китайски (繁體中文)
Японски (日本語)
Корейски (한국어)
Тайландски (ไทย)
Чешки (Čeština)
Датски (Dansk)
Немски (Deutsch)
Английски (English)
Испански — Испания (Español — España)
Испански — Латинска Америка (Español — Latinoamérica)
Гръцки (Ελληνικά)
Френски (Français)
Италиански (Italiano)
Индонезийски (Bahasa Indonesia)
Унгарски (Magyar)
Холандски (Nederlands)
Норвежки (Norsk)
Полски (Polski)
Португалски (Português)
Бразилски португалски (Português — Brasil)
Румънски (Română)
Руски (Русский)
Финландски (Suomi)
Шведски (Svenska)
Турски (Türkçe)
Виетнамски (Tiếng Việt)
Украински (Українська)
Докладване на проблем с превода
And when I did not find a solution to fix it, I will for sure not find a solution now (5 years nearly no modding DST).
But if you have a solution let me know. You can study the code of my mod and try yourself to bring them back. As noted in the changelogs even setting it to 0.1 made everything full of them after that game update. Maybe making an option for each single clockwork (eg. knight) will work better, don't remember if I tried this...
edit:
btw I got no notification of this new discussion, so making a comment on my mods may be better, so I get a notifiaction ^^